احمدی‌نژاد: کافی بودن دو فرزند در خانواده فرمول انقراض یک ملت است

جرس: احمدی‌نژاد برخی اظهارات مبنی بر کافی بودن دو فرزند در خانواده را فرمول انقراض یک ملت دانست و مدعی شد: بسیاری از نخبگان و اندیشمندان از خانواده‌های پرجمعیت هستند و تعداد فرزند زیاد و مواجهه آنها با هم موجب رشد استعداد آنها می‌شود.

 

به گزارش مهر، محمود احمدی‌‌نژاد در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان البرز گفت: اگر الگوی روشنی برای ساختن ایران نداشته باشیم آینده متعلق به ما نیست.

 

وی در ادامه بر طراحی "الگو و نظام برنامه‌ریزی اسلامی ایرانی" تاکید کرد و اظهار عقیده کرد: ایران در آستانه جهش در بخش‌های مختلف است ولی نه ما و نه مردم ایران نمی خواهند که پس از 20 سال اقتصاد، فرهنگ و سیاست مان همانند یک کشور اروپایی یا آمریکا بشود.

 

احمدی نژاد الگوی اسلامی ایرانی را "نشان ارزشی، و الهی بودن افق نگاه" دانست و گفت: می‌خواهیم جامعه‌ای پاک، عدالتخواه و یگانه‌پرست داشته باشیم که در آن خانواده‌ها مستحکم و انسان‌ها نسبت به هم محبت و عشق داشته باشند.

 

 

وی بدون اشاره به میزان بیکاری کنونی در جامعه، بیکاری را فاقد ‌ارتباط مستقیم با جمعیت دانست و گفت: چرخه کار در کشور دچار مشکل است که با اصلاح آن مشکل بیکاری حل می‌شود.

 

وی ادامه داد: اگر با الگوهای ایرانی صنعت کشور را توسعه می‌دادیم امروز جزو کشورهایی با صنایع برتر جهان بودیم.

0 comments:

ارسال یک نظر