یک مجری خطاب به رئیس صدا و سیما: آقای ضرغامی حاضریم زمان برنامه را خریداری کنیم

بعد از درخواست صریح علی شکوری راد، عضو از زندان آزاد شدۀ جبهه مشارکت پیرامون سهم خواهی منتقدین از برنامه های رسانه ملی، در یکی از برنامه های هفته اخیر تلویزیون، یکی از مجریانِ ، خواستار خرید زمان برنامه از مدیران صدا و سیما شد.

چهارشنبه شب گذشته (۱٢ آبان ماه)، در جریان یکی از برنامه های پر بیننده تلویزیون كه با اجرای علی درستكار پخش می شد، وی درخواست قابل تاملی را ازعزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا وسیما مطرح كرد .

به گزارش پارس توریسم، علی درستكار در جریان اجرای برنامه چهارشنبه شب خود كه در حدود ساعت ۱٢ نیمه شب پخش شد، ضمن گلایه از زمان پخش برنامه، با لحنی جالب گفت: آقای ضرغامی! ما حاضریم كه وقت برنامه های دیگر را بخریم !


این مجری  در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه هزینه مالی و پول خریدن وقت برنامه های دیگر، ازطریق اعلام یك شماره حساب و كمك مالی بینندگان برنامه هر شبها تامین خواهد شد .


به گفته درستكار، اگر هر بینندۀ این برنامه هزار تومان كمك كند، هزینه آن تامین می گردد.


وی پیش از این نیز از عملکرد سیما انتقاد کرده بود و در نقد برنامه های این رسانه گفته بود: برنامه هاي معارفي پخش مي شود تا در آمار و گزارش‌ هايي که ارائه مي ‌دهند، ميزان برنامه ‌هاي معارفي از حد قابل قبولي برخوردار باشد و حساب‌خواهان از آن ‌ها راضي باشند و نه لزوما خدا!

 در انتقاد از انحصار طلبی و عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی، اواسط هفته جاری علی شکوری راد، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، خواستار آن شد که میلیون‌ها رای دهنده به نامزدهای انتخاباتی منتقد محمود احمدی نژاد، از امکان حضور در رسانه ملی بهره‌مند شوند.


این فعال اصلاح طلب که اخیرا از بازداشتگاه اوین آزاد شده، با رد امنیتی بودن اتهام خود، تنها "دلیل دستگیری" و "محور بازجویی‌های دوران بازداشت" خود را "مصاحبه‌ با رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران" از جمله تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی ذکر کرد و از ضرغامی خواسته بود سهم و حق ۱۳ میلیون نفر را به منتقدین دولت و وضع موجود بدهد.

0 comments:

ارسال یک نظر