جلسه اضطراری مجلس با وزیر بهداشت و درمان درباره دانشگاه علوم پزشکی به سه‌شنبه موکول شد

- وزیر بهداشت در جلسه حاضر نشد

جرس: جلسه اضطراری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، که قرار بود امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و به منظور برررسی دلایل انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شود به روز سه شنبه موکول شد.

به گزارش خانه ملت، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و شوک ایجاد شده در کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: جلسه اضطراری کمیسیون با وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

قرار بود این جلسه ساعت یک بعدازظهر برگزار شود که به دلیل حاضر نشدن وزیر بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران به ساعت 2 موکول شد؛ اما جلسه ساعت 2 نیز به جلسه‌ای در روز سه‌شنبه تغییر یافت.

دانشگاه علوم پزشكی ايران نه با پيشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشكی، دانشجويان و وزارت بهداشت بلكه با ابلاغيه معاونت انسانی رياست‌جمهوری منحل شد كه اين اتفاق شوک بزرگی را به دانشجويان اين دانشگاه وارد كرده است.

دانشجويان دانشكده پرستاری و مامايی دانشگاه علوم پزشكی ايران صبح امروز یکشنبه با شنيدن انحلال دانشكده‌ای كه در آن تحصيل می‌كنند، در محوطه اين دانشگاه تحصن كرده‌اند.

 نیروهای پلیس ضد شورش نیز اطراف ساختمان مرکزی دانشگاه منحل شده‌ی علوم پزشکی ایران، واقع در بزرگراه همت، را به محاصره در آورده‌اند.

0 comments:

ارسال یک نظر