حسین انتظامی برای سومین بار نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد

جرس : سیزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات لحظاتی پیش با حضور حدود400 نفر از مدیران مسئول مطبوعات سراسر کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد و حسین انتظامی با کسب 280 رای بار دیگر نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد.

به گزارش مهر ،11 نفر نامزد این انتخابات بودند که پیش از رای گیری، سه نفر از این اعضا شامل بیژن نوباوه وطن مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان، علیرضا معزی مدیر مسئول روزنامه خبر و محمد آخوندی مدیرمسئول روزنامه وطن امروز انصراف کتبی خود را اعلام کرده بودند. همچنین محمد رضا جویباریان مدیر مسئول نشریه هنر و رایانه و علی صالح آبادی مدیر مسئول نشریه ستاره صبح نیز در خلال معرفی برنامه هایشان انصراف خود را به نفع کاندیداهای مورد نظر خود اعلام کردند .

در این مراسم نامزدهای این انتخابات در مدت زمان تعیین شده توسط هیئت اجرایی (3 دقیقه) به معرفی خود و برنامه هایشان پرداختند .

پس از مشخص شدن نامزدهای نهایی، انتخابات از میان 6 نامزد باقی مانده امید حلالی زاده، حسین انتظامی، محمد کاظم سالمی، حسین سبحانی، سید اصغر ملاسعیدی و سید نظام الدین موسوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، شمارش آرا توسط هیئت اجرایی متشکل از نمایندگانی از دولت (محمدعلی رامین)، مجلس (علی مطهری) و دیگر اعضای هیئت نظارت انجام شد که طی آن حسین انتظامی با کسب 280 رای بار دیگر نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد و سید نظام الدین موسوی مدیر مسئول روزنامه جوان و رقیب انتظامی 162 رای را به خود اختصاص داد.

خاطر نشان می شود حسین انتظامی از سه دوره قبل  نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات بود.

0 comments:

ارسال یک نظر