جمعی از استانداران دوره اصلاحات خواستار رسیدگی به شکایت اصلاح طلبان از عوامل کودتای انتخاباتی شدند

جمعی از استانداران دوره اصلاحات روز چهارشنبه با حضور در منزل سید مصطفی تاج‌زاده ضمن دلجویی از خانواده او، به یادآوری مدیریت صادقانه و موفق تاج‌زاده در وزارت کشور اصلاحات پرداختند و خواستار رسیدگی به شکایت اصلاح طلبان از عوامل کودتای انتخاباتی شدند.

به گزارش  نوروز، این استانداران سابق که از همکاران سابق تاج زاده و آشنا به شیوه مدیریتی او بودند، تأکید همیشگی او بر رعایت حقوق مردم و سلامت انتخابات را یادآور شدند و اظهار امیدواری کردند که با شکایت او و شش شاکی دیگر از کودتاگران انتخاباتی، هرچه زودتر دادگاه عدلی تشکیل و مطالب مورد شکایت که بر اساس سخنان فردی موسوم به مشفق تنظیم شده است، رسیدگی شود.

همسر تاج زاده نیز ضمن تشکر از میهمانانش آگاهی و قدرشناسی و همراهی مردم را مهم ترین پشتوانه برای استقامت و جدیت همسرش در پیگیری از شکایت حقوقی اش دانست و گفت: اصلاح طلبان دانستن را حق مردم می دانند و به همین دلیل گفتگو و مناظره و تعامل را پیشنهاد می کنند و در مقابل اقتدارگرایان از شیوه های خشن و کودتایی استفاده می کنند تا راه هرگونه پرسش و امکان هر گونه پاسخ گویی را سد کنند.

فخرالسادات محتشمی پور اظهار امیدواری کرد که با پیگیری این شکایت توسط همه قربانیان کودتا و آحاد مردم ایران، امکان رسیدگی به آن هرچه زودتر مهیا شود. وی هم چنین رسیدگی به وضعیت زندانیان سیاسی به ویژه زنان، جوانان، روزنامه نگاران و دانشجویان را ضروری دانست و گفت هرکسی که دستش به جایی می رسد باید صدای مظلومیت این عزیزان را به گوش صاحبان خرد و عقل سلیم برساند تا خدای ناکرده مشکلات زندگی روزمره که روز به روز هم در نتیجه عدم کفایت و درایت مسئولین بیشتر می شود، موجب فراموش کردن زندانیان و خانواده هایشان نشود.

0 comments:

ارسال یک نظر