تحصن یک جانباز نخاعی در مقابل بنیاد شهید

یک جانباز 70 درصدی نخاع گردن از بعد از ظهر سه شنبه مقابل بنیاد شهید تحصن کرده است.

به گزارش فردا، روحی که سال 66 در منطقه فکه و طی یک عملیات شناسایی جانباز شده، از عمل نکردن بنیاد جانبازان به وعده های خود و بلاتکلیفی جانبازان برای ورود ماشین های مخصوص جانبازان انتقاد دارد.

او با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر معافیت جانبازان از حق گمرک برای واردات اتومبیل اتوماتیک ویژه جانبازان تا سقف 40 میلیون تومان و مخالفت مجلس با این مصوبه و سرگذشت نامعلوم این موضوع تاکید کرد که در حال حاضر گمرک اجازه واردات ماشین به ما را نمی دهد و مشخص نمی کند که چه ماشینی می توانیم وارد کنیم.

روحی در همین ارتباط افزود که تعدادی از جانبازان فیش‌های معافیت گمرکی خود تا سقف 40 میلیون تومان را به خاطر همین بلاتکلیفی با قیمت های 10 – 15 میلیون تومان فروختند.

این جانباز 70 درصدی همچنین افزود: ایران خودرو قرار بود به ما ماشین پژو بدهد. به همین خاطر گفتند تعهد بدهید که ماشین را تحویل گرفتید هیچ اعتراض و ادعایی نداشته باشید. ما هم نمی دانستیم تعهد برای چیست. تا اینکه فهمیدیم به جای پژوهای 18 میلیونی می خواهند پژو 405 با قیمت 12 میلیونی بدهند. یعنی به اسم جانبازان ماشین 18 میلیونی وارد کنند و به جای آن ماشین 12 میلیونی به ما بدهند.

روحی که هیچ کدام از وعده ها را عملی شده ندیده، تصمیم گرفته که از بنیاد شهید و امور جانبازان وام بگیرد تا بتواند ماشین ویژه جانبازان بخرد.

او که مقابل بنیاد شهید با حالتی دراز کش و با پاهایی بدون حرکت روی یک تشک دراز کشیده، می گوید "شب آقای شاه حسینی از مدیران بنیاد آمد پیشم و گفت که 12 میلیون وام می دهیم و 12 میلیون بلاعوض. اما چهارشنبه که آمدم گفتند فقط می توانیم 12 میلیون وام بپردازیم. من هم گفتم من وام نمی خواهم چون با 12 میلیون نمی توانم ماشین بخرم. دیشب به خاطر وعده شما دستتان را بوسیدم حالا شما هم دست مرا ببوس تا من بروم و هیچ گاه اطراف بنیاد شهید پیدایم نشود. اما شاه حسینی گفت که برو هر کاری می خواهی بکن."

0 comments:

ارسال یک نظر