در پی عدم تمکین خواست نهادهای امنیتی، مصطفی تاج زاده هم روانه زندان می شود

دومین نفر از هفت امضا کنندۀ شکایت علیه گروه نظامی– اطلاعاتی و آمران و مباشران تقلب در انتخابات به رئیس قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح، بدلیل عدم تمکین از خواست وزارت اطلاعات "جهت پس گیری شکایت خود"، روز یکشنبه ٢۴ امرداد ماه، روانه زندان اوین خواهد شد.

به گزارش ندای سبز آزادی، خانواده سید مصطفی تاج زاده، شامگاه شنبه خبر دادند که "وی به دلیل عدم تمکین به خواست بازجویان، مبنی بر باز پس گیری شکایت خود، صبح روز شنبه باید خود را به زندان اوین معرفی کند.

پیش از این محسن صفایی فراهانی به دلیل پافشاری بر شکایت خود و عدم باز پس گیری آن، به زندان اوین بازگشته بود و مصطفی تاج زاده دومین امضا کننده شکواییۀ فوق الذکر است، که به زندان اوین باز می گردد.

گفتنی است بعد از اظهارات یکی از فرماندهان سپاه پیرامون نقش آن نهاد نظامی در سرکوب اعتراضات و مداخله در انتخابات، هفت تن از فعالان اصلاح طلب کشور (محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، عبداله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی و بهـزاد نبـوی)، طی شکایتی از گروه نظامی– اطلاعاتی و آمران و مباشران تقلب در انتخابات به رئیس قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح، خواستار رسیدگی قضایی پیرامون این مسائل شدند.

طی روزهای اخیر، چند عضو حامی دولت در فراكسیون اصولگرایان مجلس، شكایت هفت فعال اصلاح طلب از دستگاههای امنیتی را، "فرافكنی" و "مظلوم نمایی" خوانده و ادعا کرده بودند "فتنه گران برای اعمال فشار به قوه قضاییه به شكایت از سربازان گمنام امام زمان روی آورده اند."

0 comments:

ارسال یک نظر