فرمانده سپاه: ماهیت نظام به گونه ای است که با تهدید نظامی، منسجم تر می شود

فرمانده کل سپاه پاسداران معتقد است "دشمن همه توان خود را بر ایجاد تغییر و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی متمرکز کرده است." وی تاکید کرد که ماهیت نظام به گونه است که با تهدید نظامی منسجم تر می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ، سردار محمدعلی جعفری روز چهارشنبه ١۶ تیرماه، در مراسم افتتاح سایت جدید فرماندهی سپاه این استان در بجنورد اظهار داشت: در این شرایط حفظ نظام و دستاوردهای آن از وظایف خطیر و تعیین کننده برای همه ما است.

وی فلسفه وجودی سپاه را "حراست از انقلاب" دانست و نقش سپاه و بسیج را بسیار تعیین کننده خواند.

سردار جعفری گفت: دشمن تاکنون از تهدید نظامی طرفی نبسته از این مقوله ناامید شده و به این نتیجه رسیده که نمی تواند از این راه به اهداف خود برسد زیرا ماهیت نظام مقدس اسلامی به گونه ای است که با تهدید نظامی، ملت ایران منسجم تر می شود.

در این مراسم، سرهنگ حسینعلی یوسفلی زاده، با ارایه گزارشی از حوزه تحت امر خود گفت "مصون سازی بدنه جامعه و بسیج از آسیبهای فرهنگی در قالب اجرای طرح صالحین یکی از اصلی ترین راهبردهای توفیق در عرصه جنگ نرم است که امسال درصدد اجرا و ارتقای آن هستیم."

مجید دستمی، مسئول طرح صالحین سپاه محمد رسول‌الله، چندی پیش در كارگاه آموزشی این طرح، اجرای آن را مقابله با تهدیدات نرم دشمن ذکر کرده بود.

محمدرضا نقدی، فرمانده کل بسیج، شامگاه چهارشنبه در همایشی تحت عنوان «یاوران ولایت» در سنندج، "افزایش بصیرت و آگاهی" برای مقابله با هجمه‌های دشمنان را، "تكلیف اساسی ملت ایران به ویژه بسیج" دانست .

نقدی همچنین ادعا کرد "در فتنه پس از انتخابات، همه رسانه‌های غربی و شرقی متحد شدند تا راه كج را نشان داده و برای ما استقلال و آزادی مشخص كنند."

0 comments:

ارسال یک نظر