وقتی در حرم امام آن غوغای زشت جاهلانه را شنیدم، مبهوت شدم



حجت الاسلام احمدی در محکومیت واقعه 14 خرداد

جرس: حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ارسال نامه‌ای برای سید حسن خمینی، فاجعه 14 خرداد را محکوم کرد.

 

به گزارش "جماران"، در بخشی از این نامه آمده است: راستی که چنین حرکت بسیار زشتی آن هم در سالروز درگذشت و بزرگداشت امام، در کنار مرقد امام، در حضور شخصیت‌های رده اول کشور و انبوه عاشقان امام، نسبت به یادگار روحانی دانشمند امام از هر جهت نکوهیده و به شدت محکوم است.


متن کامل این نامه به شرح زیر است:


برادر عالیقدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج حسن آقای خمینی دام عزه و توفیقه


سلام علیکم

 

حرکت حرمت شکنانه و گستاخانه ای که در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به هنگام سخنرانی جنابعالی - این یادگار امام عزیز - رضوان الله تعالی علیه - از سوی عده ای افراطی خیره سر صورت گرفت، به راستی دل عاشقان امام و دوستداران انقلاب را به درد آورد و بی گمان روح پاک امام و خاطر مقام معظم رهبری را هم آزرده ساخت و دشمنان انقلاب، بویژه خارجیان را به شدت خرسند نمود. راستی که چنین حرکت بسیار زشتی آن هم در سالروز درگذشت و بزرگداشت امام(ره)، در کنار مرقد امام، در حضور شخصیت های رده اول کشور و انبوه عاشقان امام، نسبت به یادگار روحانی دانشمند امام از هر جهت نکوهیده و به شدت محکوم است.


اینجانب وقتی در نزدیکی حرم امام این غوغای زشت جاهلانه را می شنیدم که سخنرانی جنابعالی را قطع می کردند و شما هم سرانجام، با متانتی که میراث این بیت رفیع است - ناگزیر شدید سخنانتان را ناتمام رها کنید، مبهوت ماندم که راستی آنچه می شنوم در خواب است یا در بیداری! به هر حال فاجعه ای بود که از خداوند متعال مسألت دارم که به شما و به همه ما در برابر آن شکیبایی دهد و دیگر بار تکرار نگردد.

 

دکتر احمد احمدی
 

0 comments:

ارسال یک نظر