بازداشت مجدد کامران آسا، برادر یکی از شهدای ٢۵ خرداد

بنا به گزارش رسانه های خبری جنبش سبز، کامران آسا، برادر شهید کیانوش آسا(از شهدای راهپیمایی مسالمت آمیز ۲۵ خرداد ۸۸) نیمه شب دوشنبه ۱۰ خرداد، برای دومین بار طی ماههای بعد از شهادت برادرش، توسط ماموران اداره اطلاعات کرمانشاه بازداشت شد.

به گزارش سامانه خبری- تحلیلی کلمه، بامداد روز بعد از دستگیری وی، ۵ نفر از ماموران وزارت اطلاعات به منزل خانواده وی مراجعه کرده و مقداری از وسایل شخصی کامران را نیز با خود بردند.

گزارش مذکور خاطرنشان کرد ماموران هنگام ورود به خانه، هنگامی که با گریه های مادر کیانوش روبه رو شدند، به جای ارائه توضیح، خطاب به این مادر داغ دیده گفتند: "همین گریه های شماست که کامران را تحریک می کند!!" و در پاسخ به سوال های مکرر خانواده، عنوان کردند "کامران را میگیریم تا سرش به سنگ بخورد."

در حال حاضر خانواده آسا در شرایط بسیار بدی به سر می برند و شدیدا نگران وضعیت وی هستند در حالی که هیچ اطلاعی از محل نگه داری او ندارند.

لازم به ذکر است این دومین مرتبه است که کامران آسا بازداشت می شود. اولین بار در ۱۶ آذر گذشته، در دانشگاه علم و صنعت (حین مراسم بزرگداشت کیانوش، دانشجوی نخبه آن دانشگاه ) دستگیر شد و پس از دوماه به قید کفالت آزاد شد.

در آستانه شهادت کیانوش آسا، گروه کثیری از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، روز سه شنبه ١١ خرداد ماه، دست به تجمع سوگ در صحن آن دانشگاه زدند.

0 comments:

ارسال یک نظر