ملاقات مجید دری ،دانشجوی زندانی با دادستان تهران در زندان اوین

مجید دری ، دانشجوی دربند پس از ارائه  تقاضای کتبی دیدار با دادستان تهران موفق شد  وی را  در زندان اوین ملاقات کند . به گزارش خبرنگار کلمه ،خانواده مجید دری برخورد دادستان تهران ، جعفری دولت آبادی  را در این  ملاقات بسیار خوب توصیف کرده اند . دادستان تهران در این ملاقات  درخواست های مجید دری را شنیده  و قول مساعده داده است که به آنها رسیدگی خواهد کرد .

مجید دری روز هجدهم تیرماه سال گذشته بازداشت واکنون  دربند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد . وی در دادگاه اولیه به یازده سال حبس تعزیری محکوم شد اما در دادگاه تجدید نظر حکمش به شش سال حبس قطعی کاهش یافت. حکمی که پنج سال  از آن قرار است در زندان ایذه اجرا شود . مجید دری  و خانواده ش  نسبت به  اجرای  حکم زندان در تبعید وی معترض اند  . این دانشجوی دربند در ملاقات با دادستان تهران درباره تجدیدنظر در این حکم نیز از وی طلب مساعدت کرده است .حکمی که در صورت  اجرا موجب می شود این دانشجوی دربند 18 تیر ماه به زندان ایذه انتقال یابد .

مجید دری یکی از اعضای شورای دفاع از حق تحصیل  دانشجویان بوده است . دانشجویان محروم از تحصیل به عنوان دانشجوی ستاره دار در جامعه شناحته شده اند. آنها در روزهای قبل از انتخابات، تجمع های اعتراضی  را علیه محمود احمدی‌نژاد، انجام دادند. احمدی‌نژاد در مناظره‌ها ی انتخاباتی اش ادعا کرده بود که هیچ دانشجوی ستاره‌داری در دوره‌ی او وجود نداشته است و نخواهد داشت.

0 comments:

ارسال یک نظر