خانواده دکتر بهشتی: سر آمدن این روزهای تلخ را انتظار می کشیم

ایام بسیار سخت و دشواری را می گذرانیم


جنبش راه سبز (جرس): خانواده دکتر سید علیرضا حسینی بهشتی ،با صدورنامه ای از تمام کسانیکه در طول دوران بازداشت فرزند شهید آیت الله بهشتی با خانواده او ابراز همدردی داشته اند‏، تشکر و قدردانی کرده و اعلام داشتند" به سر آمدن این روزهای تلخ را انتظار می کشیم".

 

دکتر علیرضا بهشتی، فرزند شهید آیت الله بهشتی از بنیانگذاران انقلاب اسلامی و مشاور ارشد میر حسین موسوی یک روز پس از عاشورای حسینی از سر کلاس درس در دانشگاه تربت مدرس بازداشت و به اوین منتقل شد.

در سی امین روز بازداشت فرزند شهید بهشتی و در روزهایی که سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش اشخاصی چون آیت الله شهید بهشتی رقم می خورد، خانواده او از ابراز همدردی ها در دوران زندانی بودن علیرضا بهشتی تشکر کرده اند.

به گزارش کلمه متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای بسیار سخت و دشواری را می گذرانیم که گذر از آن جز با همراهی دوستان مهربان و یاران دیرین ممکن نیست. تشکر و امتنان خود را ازهمراهی مهربانانی چون حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی وحضور سرکار حاجیه خانم هاشمی و خانواده محترمشان ،جناب آقای مهندس میر حسین موسوی، سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد،جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، جناب حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی ، سرکارحاجیه خانم کروبی و خانواده محترمشان به ویژه جناب آقای دکتر محمد تقی کروبی، جمعی از خانواده های معزز شهدای هفتم تیر،سرکار خانم میردامادی، سرکار خانم تاج زاده، اساتید محترم دانشگاه، جمعی ازهمکاران ،دوستان و دانشجویان دکتر سید علیرضا حسینی بهشتی، کارکنان محترم بنیاد نشر آثار شهید آیت الله دکتر بهشتی وهمدلان بسیار دیگری از مردم مومن و ظلم ستیزکه با تماسهای مکرر خود و حضور پربرکتشان در کنارمان طی طریق پرنشیب و فراز حق جویی را هموار میسازند، ابراز می داریم و به سر آمدن این روزهای تلخ را انتظار می کشیم.

خانواده دکتر سید علیرضا حسینی بهشتی

منبع: جنبش راه سبز (جرس)

0 comments:

ارسال یک نظر