یک خبر کوتاه، یک تحلیل کوتاه: سردار نائینی: بسیج سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیروهای حزب اللهی در می‌آورد

این خبر کوتاه را بخوانید و تحلیل کوتاه جالب پس از آن را نیز ببینید.

خبر:

جنبش راه سبز (جرس): معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین خبر داد: بسیج به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم راه کارهایی را در دست انجام دارد که در سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیرو های حزب اللهی در آورد.

سردارمحمد علی نائینی درباره برنامه های این سازمان در فضای مجازی و اینترنت نیز گفت: دشمن برای تصاحب فضای مجازی و بهره برداری از آن در جنگ نرم علیه ایران سرمایه گذاری بسیاری کرده است و بسیج نیز به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم راه کارهایی را در دست انجام دارد که در سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیرو های حزب اللهی در آورد.

وی از برقراری ارتباط با سرشاخه های وبلاگ نویسان طرفدار انقلاب در سراسر کشور خبر داد و به خبرگزاری مهر گفت: روند تولید سوژه و محتوی در بسیج در حال پیگیری است و تلاش برای مهیا کردن زمینه حضور جدی حامیان انقلاب در محیط مجازی از سوی سازمان بسیج آغاز شده است.

یک تحلیل ساده:

اتفاقاً جنبش سبز از این قضیه استقبال می کند. چرا؟

چون ما دوست داریم دوستان بسیجی ما به اینترنت بیایند و ما با انها گفتگو کنیم.

ما می دانیم که که آن بسیجی ای که باتوم به دست می گیرد و با چوب و چماق به جان مردم می افتد، یک اکانت یاهو هم ندارد. بلاگ و فضای مجازی و سایبر و این حرفهای گنده پیشکشتان باشد. او نمی داند فرق بین کامپیوتر و اینترنت در چیست. ریشه های بسیجی که شما آن را تعریف کرده اید، کاملاً بر پایه جهل و ندانستن است. سردار عزیز! با دست خود تیشه به ریشه پوچ خود نزنید و آن اقلیت بی خبر نگاه داشته شده جامعه را نیز اگاه نکنید که دانستن دشمن شماست. بسیجی ای که بداند فیس بوک و بلاگ و بلاگر چیست که مردم را باتوم نمی زند. بسیجی ای که اهل پست کردن مطلب در فیس بوک باشد که حقیقتاً دوست ماست. اما سردار! آن بسیجی که شما می خواهید برای سال آینده درست کنید، به دردتان نخواهد خورد. شما بسیجی ای می خواهید که بی خبر از همه جا، ابزار دست شما باشد و هر موقع اراده کردید، بتوانید او را در مقابل مردم و آرمانهایشان قرار دهید. بسیجی ای که با دنیای روز آشنا باشد و فقط و فقط یک ایمیل ساده از یک جوان سبز دریافت کرده و بخواند، باور کنید سبز خواهد شد. بترسید از سبز شدن آنهایی که رویشان حساب باز کرده اید.

سردار به جای ورود به حوزه اینترنت و ارتباطات که باتلاق بودن شماست، به افراد خود همانند قبل باتوم زدن، تیر اندازی، تجاوز و شکنجه آموزش دهید. آنها برای آرمانی که شما ساخته اید، مفید تر خواهند بود. بیخود برای خود دشمنان بیشتری درست نکنید.

اما ای سردار! به هوش باش! بسیجی ای که از اسارت جهالت محور شما بگریزد، همانند من سبز به نوشتن قناعت تخواهد کرد. او انتقام سالها سوء استفاده شما از احساسات پاک جوانی، آرمانهای مذهبی و رویاهای ملی خود را به هر نحو ممکن از شما خواهد گرفت.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

0 comments:

ارسال یک نظر