هيئت رئيسه مجلس خبرگان تشکیل جلسه داد

تصمیم به برگزاری نشست در٢۴ و ٢۵ اسفندماه

جرس: هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري بعدازظهر چهارشنبه هشتم دی ماه ٨٩ تشكيل جلسه داد، طی آن مقرر گردید اجلاس رسمی این مجلس، در تاریخ ٢۴ و ٢۵ اسفندماه امسال در تهران برگزار شود.


به گزارش دفتر اطلاع رسانیِ رئیس مجلس خبرگان، در جلسه غروب چهارشنبۀ هیئت رئیسه مجلس آن خبرگان، پیشنهادهای كمیسیون‌های مختلفِ آن نهاد مورد بحث‌ و بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد قبل از اجلاس رسمی آتی، جلسه مشتركی بین هیئت رئیسه، پنج تن از منتخبین خبرگان و رؤسای كمیسیون‌های اجلاس خبرگان در دی‌ماه سال جاری، در ساختمان دبیرخانه خبرگان تهران تشكیل گردد.


در این جلسه كه در دفتر هاشمی رفسنجانی، ریاست مجلس خبرگان تشكیل گردید، محمود شاهرودی، محمد یزدی، صادق آملی لاریجانی و ابرهیم رئیسی به بیان دیدگاه‌های خویش در خویش مسائل مطرح شده پرداختند و تاریخ و دستور اجلاس آینده مجلس خبرگان مشخص و مقرر گردید اجلاس رسمی این مجلس، در تاریخ ٢۴ و ٢۵ اسفندماه امسال در تهران برگزار شود.


گفتنی است شهریور ماه امسال هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در حالی برگزار شد، که این مجلس بر خلافِ وظیفه مقرر و قانونیِ خود (نظارت بر عملکرد رهبری)، رسما اجلاس سالانه و فصلی را، به مدح و سپاس گویی رهبری مبدل کرده و خبری از نظارت و انتقاد در آن نبود.


تابستان امسال در آستانه اجلاس هشتم مجلس خبرگان رهبری، آیت الله علی محمد دستغیب، مرجع مردمیِ عضو خبرگان، از موانع پیش آمده در ادامه روند حضور و سخنرانی خود در جریان اجلاس قبلی آن مجلس خبر داده و گفته بود "در جریان آن اجلاس، آقایان مانع از سخنرانی بنده در خبرگان شدند."

0 comments:

ارسال یک نظر