ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده

امیر حبیبی

۱ - رئیس جمهور سابق مصر با برانکارد به دادگاه منتقل شد و در محل استقرار متهمان که به یک قفس شباهت دارد حضور یافت. (بی بی سی - چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰)

۲ - عبدالحفیظ غوقه در کنفرانسی خبری که در پی کشته شدن معمر القذافی دیکتاتور لیبی برگزار شد ضمن تبریک به همه به مناسبت آنچه وی آن را لحظاتی تاریخی خواند گفت:در اینجا خبر پایان بی‌بازگشت دیکتاتوری و طغیان در لیبی را پس از دستیابی انقلابیون به عامل اصلی دیکتاتوری اعلام می‌کنم.
وی نیز مثل دیگر دیکتاتورهای امثال خود به سرنوشتی که استحقاق آن را داشت دچار شد. در اینجا خبر کشته شدن قذافی به دست انقلابیون را به اطلاع جهانیان می‌رسانیم. ( همشهری‌آنلاین - پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ )

رهبر گرامی !

نوشتن از سرنوشت دیکتاتورها و گوشزد کردن آن به جناب شما کار ساده ایست . باور بفرمایید !

از محمدرضا پهلوی تا صدام و این اواخر که باد بهار عربی کلاه از سر همه برداشته و خواب را بر چند تک دیکتاتور باقی مانده سخت کرده و سخت تر آن که مردمان استبدادزده ی خاورمیانه دیگر به حداقل ها بسنده نمی کنند وکل ارضشان میدان التحریر ( آزادی ) و کل یومشان ۲۲ بهمن / ۱۱ فوریه ( روزی که اتفاقا حسنی مبارک از ریاست‌جمهوری مصر استعفا داد ) است.

من هیچ یاد ندارم اندازه سرسوزنی برای شما ( شخص شما ) ارادتی قایل باشم. نه مرجع دینی ، نه رهبر سیاسی . اما تمام عمر ناچیزم را با احترام و التزام به قوانین نوشته و نا نوشته ی شما و منصوبین شما گذراندم. قوانین لازم الاجرای یک طرفه ( از بالا به پایین ) که هیچ گاه هیچ کس نپرسید از سطح رضایت یا نارضایتی ام !
گذشت ... ۲۲ خرداد ۸۸ ، ۲۵ خرداد ۸۸ ، ۱۳ آبان ۸۸ ، ... ۲۵ بهمن ۸۸ … دیگر یاد گرفتیم . یاد گرفتیم و یاد دادیم به همسایگان و جشن گرفتیم در جشن پیروزی شان.

ما شدیم فتنه ، فتنه گر ، خس ، خاشاک ، میکروب ، بیماری ... هرچه شما بگویید. قبول.

اما شما که ولی امر مسلمی هستید ، مسلمانید پس.
مسلمانی تان را نمی خوام .
دادگاه و زندان و زنجیر و تحقیرتان را نمی خوام .
تجاوز و مرگ و نفرین اعدام تان را نمی خوام .

تنها یک چیز می خواهم ... آزاده گی .

آزاده گی کنید و فقط بعد از خود جانشین انتخاب نکنید . راه را برای انتخاب مردم ( انتخاب سبک زندگی و نوع حکومت ) باز بگذارید. راضی به مرگ هیچ کس نبوده و نیستم ، اما مرگ است با اختیارات تام و ...

آزاده گی کنید و یک بار برای همیشه شما به قوانین ما احترام کنید ، همان گونه که من کردم ...

آزاده گی کنید تا ببینید و ببینند که چه آماده گی ها داریم ...

     *نظرات وارده در یادداشت ها لزوما دیدگاه جرس نیست.

0 comments:

ارسال یک نظر