نماینده اردکان: وضعیت کنونی در شان دانشجویان نیست

نماینده مردم اردکان تصریح کرد که دانشجو با روحیه نقادانه‌ای که دارد، می‌تواند بسیاری از مسائل را به نحو بهتری تبیین کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش با بیان این مطلب، افزود: مسئولان نیز باید قشر دانشجو را به عنوان فرصتی بی بدیل قدر بدانند.

وی دوران دانشجویی را با همه مشکلات خاص خود، یکی از بهترین دوران‌های زندگی توصیف کرد که در آن تجربه یک زندگی جدید برای حضور در عرصه‌ای بزرگتر انجام می‌شود.

عضو هیات امنای دانشگاه یزد با اشاره به نوپا بودن مراکز آموزش عالی اردکان، گفت: مسئولان تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند تا امکانات و وضعیت آموزشی و رفاهی دانشجویان بهبود یابد، هرچند وضعیت کنونی در شان دانشجویان نیست ولی سعی خواهیم کرد این مشکلات به مرور برطرف شود.

وی همچنین احترام متقابل دانشجویان، مردم و مسئولان را متذکر شد و بر استفاده از پتانسیل و خلاقیت دانشجویان در امور مختلف توسط مسئولان تاکید کرد.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: در جامعه‌ای که تحقق عدالت، ترویج علم و اخلاق و فرهنگ در زمره راهبردهای اساسی است، توجه به دانشگاهیان و دانشجویان و رفع مشکلات و موانع فراروی تحصیل آنها باید مورد اهتمام تمامی مسئولان امر باشد.

نماینده مردم اردکان نسل جوان مستعد ایرانی را دارای قابلیت های بسیار بالا برای رشد و شکوفایی و اداره کشور در آینده دانست و خواستار آن شد تا دانشجویان با صبر و متانت و امیدواری، در کسب علم و فضیلت های دینی بکوشند و خود را برای ایفای مسئولیت های اجتماعی و آموزشی مهیا سازند.

0 comments:

ارسال یک نظر