تا کی می خواهید حکومت خود را با سکوت به اعمال افراد خودسر بیمه کنید؟

نامه فرزند وزیر کشور دولت خاتمی، به رهبری

در پی دعوت محمد نوریزاد برای نامه نگاری به رهبری ، مصطفی موسوی لاری فرزند وزیر کشور در نامه ای خطاب به رهبری می گوید: عمال حکومت یعنی کسانیکه مشروعیت خود را از شما می گیرند و البته مسئولیت اعمالشان نیز بر گردن شماست چنان وحشیانه به خانه ارامنه که هیچ، مسلمانان، آن هم شیعیان انقلابی یورش می برند که گویی گله ای گراز به مزرعه ای یورش برده باشند.
 این نامه که در فیس بوک وی منتشر شده، به شرح زیر است:

رهبر جمهوری اسلامی ایران

با سلام

مطلبی خواندم راجع به دیدارهای جنابعالی با خانواده های شهدا. نوشته بود که شما در روز کریسمس به دیدار خانواده شهیدی ارمنی رفته بودید. با وجود آنکه از قبل هماهنگ شده بود و حضور شما به خانواده شهید اعلام شده بود، تا زمانی که صاحبخانه خود به شما اجازه ورود نداده بود پا به خانه شهید ارمنی نگذاشتید. این موضوع برای من هم باعث افتخار بود و هم تاسف. افتخار از این باب که ارمنی ها دیده بودند یک سید روحانی شیعه چنین ادب و اخلاق را رعایت می کند و تاسف از این بابت که شما بر این تفکر خود محکم نبوده و نیستید.

نشان به آن نشان که عمال حکومت یعنی کسانیکه مشروعیت خود را از شما می گیرند و البته مسئولیت اعمالشان نیز بر گردن شماست چنان وحشیانه به خانه ارامنه که هیچ، مسلمانان، آن هم شیعیان انقلابی یورش می برند که گویی گله ای گراز به مزرعه ای یورش برده باشند.

اما شما با این اعمال چه کرده اید؟ تصاویر حمله به منزل شیخ هم رزم قدیمتان را دیده اید؟ خرابی های ناشی از حمله وحشیانه به خانه آیات عظام منتظری و صانعی را چطور؟ یکی از هوادارانتان میگفت در زمان امیر المومنین(ع) نیز جریان خلخال زن یهودیه پیش آمد. گفتم آری ولی ایشان به محض اطلاع ندا در دادند که ای مسلمانان اگر امروز از این غم بمیرید سزاست. شما اما حداقل دو بار یورش به بیت یکی از بزرگترین علمای قم را دیدید و دم نزدید. نیروهای خودسر سازمان داده شده هر روز وحشی تر می شوند، تا کی می خواهید حکومت خود را با سکوت به اعمال آنان بیمه کنید؟

در پایان خاطره ای از پدرم نقل میکنم. ایشان در زمان مسئولیت وزارت کشور به دلیل حکم جانشینی در نیروی انتظامی به طور مستمر با شما در ارتباط بودند. آن زمان مصطفی تاج زاده هنوز معاون سیاسی وزیر کشور بود. ایشان نقل می کردند که جنابعالی در برخی دیدارها می پرسیدید که « آقا مصطفای ما چطوره؟» و این نشان از رفاقت دیرینه شما با آزادمرد با شهامت ما داشت.

از خرداد۸۸ تا کنون بارها به این فکر کرده ام که آیا هنوزهم از بازجو ها میپرسید که « آقا مصطفای ما چطوره؟»

والسلام

سید مصطفی موسوی لاری

0 comments:

ارسال یک نظر