انتقاد سایت توکلی از صداوسیما: روی اعصاب مردم‌اید!

سایت الف، متعلق به احمد توکلی نماینده تهران، نوشت:

روز گذشته بخش‌های مختلف خبری سیما گزارش مفصلی از جلسه مدیران بانک‌ها با وزیراقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی پخش کردند. در این گزارش تصویری، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نشان داده شد که از پشت عینک ذره‌بینی‌اش مدیران عامل بانک‌ها را نگاه می‌کرد و با لحنی که گویی می‌خواهد کشف بزرگ و راز مهمی را به آنها بگوید، گفت: «بازرسی و نظارت را جدی بگیرید … بازرسی از بانک‌ها خیلی مهمه!»

در شرایطی که افکار عمومی از افتضاح اخیر سیستم بانکی به شدت آزرده‌خاطر و عصبی است، معلوم نیست هدف مدیران اخبار سیما از انتخاب این جمله از سخنان رئیس کل بانک مرکزی در این گزارش و پخش مکرر آن چه بوده است؟ آیا می‌خواهند بهمنی را ضایع کنند؟ آیا می‌خواهند مردم را آرام کنند و بگویند مسوولان بانکی می‌دانند که نظارت بر بانک‌ها مهم است؟!

در شرایطی که رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد پس از فاجعه وحشتناکی که زیر مجموعه‌شان اتفاق افتاده، نه از خجالت آب می‌شوند، نه استعفا می‌دهند، نه حداقل از مردم یک عذرخواهی ساده می‌کنند، این‌طور نشان دادن آنها در پربیننده‌ترین ساعات سیما جز نمک پاشیدن روی زخم مردم چه خاصیت دیگری دارد؟

صدا وسیما از یکسو آقای دکتر نادران را به دلیل انتقاد‌های صریح ایشان از حضور افراد متهم به فساد در نزدیکی آقای احمدی‌نژاد، ممنوع‌التصویر کرده تا مبادا حرف‌های نماینده مردم تهران، افکارعمومی را نگران و مشوش کند و از سوی دیگر در این شرایط، مکرراً رئیس کل بانک مرکزی را در حال توصیه به مدیران نظام بانکی برای نظارت بر این سیستم فاسد، نشان می‌دهد.

حال باید از مدیران صدا وسیما پرسید انتقادات نادران از فعالیت باند فساد تشویش افکار عمومی است یا نشان دادن مکرر مدیران بی‌لیاقتی که ۳ هزار میلیارد تومان در زیر مجموعه‌شان تخلف شده و به روی مبارک‌شان هم نمی‌آورند؟

0 comments:

ارسال یک نظر