رهبر جمهوری اسلامی: اگر اختلاف‌نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد

انتقاد از رسانه های داخلی در القای دوگانگی و دعوا

 جرس:  آقای خامنه‌ای  با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای بزرگ‌نمایی برخی اختلاف‌نظرها، تأکید کرد: نباید از گفته‌ها و یا نوشته‌های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف‌نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌های بیگانه داد. 

رهبری بعد ازظهر امروز در دیدار وزیر کشور، و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، تأمین امنیت به‌ویژه امنیت اخلاقی و روانی جامعه را یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی دانست و با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌ها، مطبوعات، گروه‌ها و افراد تأثیرگذار برای حفظ آرامش روانی مردم، تاکید کرد شرایط کنونی کشور بسیار آرام و مناسب و روحیه مردم هم مستحکم است بنابراین مسئولان، نخبگان سیاسی و فرهنگی و فعالان مطبوعات و رسانه‌های مجازی نباید بگونه‌ای سخن بگویند و یا مطلبی منتشر کنند که القای نبود آرامش و دو دستگی در کشور شود زیرا این موضوع، خلاف واقع است. 


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری، وی  با اشاره به سخنان روز گذشته خود درخصوص برخی مسائل روز، افزود: متأسفانه برخوردی که برخی روزنامه‌ها با این سخنان کردند، بجای القای آرامش در کشور، القای دوگانگی و دعوا را می‌کرد. 

 رهبری خطاب به صاحبان قلم و تریبون خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است. 

 آقای خامنه‌ای  با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای بزرگ‌نمایی برخی اختلاف‌نظرها، تأکید کرد: نباید از گفته‌ها و یا نوشته‌های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف‌نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌های بیگانه داد. 

وی پیش از این نیزگفته بود که اختلافات خود را در جامعه مطرح نکنید. 

رهبری در بخش دیگر ی از سخنان خود با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و بدون اشاره به خشونتهای این نهاد در برخورد با مردم افزود: مردم این تلاش‌ها و خدمات را می‌بینند و قدردان آن نیز هستند. 

وی  یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی را ایجاد امنیت در جامعه بویژه امنیت اخلاقی و روانی برشمرد و افزود: امنیت اخلاقی در جامعه به معنای آن است که مردم دغدغه ای درخصوص احتمال انحراف اخلاقی فرزندان خود در جامعه نداشته باشند. 

وی   وضعیت نیروی انتظامی را نسبت به گذشته بسیار رو به جلو ارزیابی کرد و ز هماهنگی موجود میان وزارت کشور و نیروی انتظامی اظهار رضایت نمود.

0 comments:

ارسال یک نظر