حسینیان: بعد از جریان فتنه یك انقلاب فرهنگی در کشور ایجاد شد

جرس: روح الله حسینیان، نماینده حامی دولت در مجلس، در مرور مجدد حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، ضمن ادعای اینکه "عناصر تشكیل‌دهنده جریان فتنه منافقین، دنیاطلبان و عوامل بیگانه بودند"، مدعی شد "بعد از جریان فتنه یك انقلاب فرهنگی ایجاد شد. قبل از فتنه اگر در اینترنت جستجو می‌كردید درباره افرادی كه مبنای انحرافات بودند می‌دیدید ٩٠ درصد مقالات به نفع آنها بود ولی حالا به ضرر آنها شده است."

به گزارش فارس، روح الله حسینیان، روز یکشنبه در نشستی موسوم به "بررسی و تبیین حماسه نهم دی" که در مركز مطالعات وزارت كشور برگزار گردید، گفت: جریان فتنه جریان باطلی بود كه مبنایش گفته‌هایی بود كه صحت نداشت اما منافقین، جریان بیگانه و قدرت طلب دست به دست هم دادند تا ضربه‌ای را وارد كنند اما این ضربه نه تنها نفعی برای آنها نداشت، بلكه بالعكس به ضرر آنها تمام شد.

رئیس مركز اسناد انقلاب اسلامی ادعا کرد "ما می‌بینیم در فتنه سال گذشته، منافقین،‌ دنیاطلبان و عوامل خارجی با انتخاب یك شعار انحرافی وارد صحنه شدند.

این نماینده حامی دولت، با شبیه سازی تاریخی اعا کرد"در فتنه ٨٨ هم درست ما همین عوامل چندگانه را می‌بینیم. یكی منافقین ؛ یعنی كسانی كه اعتقادی به اسلام ندارند كه آنها از تیپ كیان هستند مثل سروش، كدیور، تاج‌زاده و حجاریان كه بنیانگذاران كیان بوده‌اند و قرارشان این بود كه از اسلام یك گرایش لیبرالیستی ارائه دهند یعنی اندیشه لیبرالیستی را بر اسلام تحمیل كنند. جالب است كه منافقین هم كه در مقابل حضرت علی موضع‌گیری می‌كنند و دست به فتنه می‌زنند با همین نام و خصوصیت ذكر شده اند.

حسینیان با بیان اینكه مكتب كیان حتی ریشه فتنه ۱٨ تیر ٧٨ هم بود افزود: این منافقین به اضافه قدرت طلبانی كه هوای حكومت در سر داشتند به قول قرآن از روی حسادت آمدند و با منافقین وحدت ایجاد كردند. دست به دست هم دادند و دشمن ایدئولوژیك یعنی خارجیان و بیگانگانی هم كه با تمام توان مالی و رسانه‌ ای با آنها همراه شدند.

این عضو فراکسیون انقلاب مجلس گفت: من از وزارت اطلاعات لیستی تهیه كرده ام و ارائه می‌دهم كه نشان می‌دهد فتنه از سال ٨٧ تا پایان ٨٨ طی دو سال مبالغ هنگفتی از بنیادهای وابسته به غرب مانند سورس پول گرفته اند و برای تلویزیون‌های فارسی زبان ضد انقلاب و عوامل فتنه خرج كرده اند.

وی افزود: "این سوال كه حالا بحث روی این است كه چرا این فتنه با این عظمت با سرعت رو به افول نهاد داستانش هم به قول قرآن استدراج در افول كاملاً مشخص است. یعنی در روز قدس آمدند یك راهپیمائی كردند یك مقدار خودشان را نشان دادند شعار نه غزه نه لبنان این اولین تیشه ای بود كه به ریشه خودشان زدند. در روز ۱٣ آبان باز با شعارهائی كه انتخاب كردند و فتنه‌هائی كه در اطراف تهران كردند خودشان را نشان دادند و در روز عاشورا دیگر مشكل آنها اساسی‌تر شد و با یك كار احمقانه مرگ خودشان را اعلام كردند. در روز نهم دی و بعد هم در تأیید نهم دی، در ٢٢ بهمن این فتنه افول كرد. "

حسینیان گفت: وقتی در جریان دوم خرداد من داد و فریاد می‌كردم ، می گفتم ما مشكلمان با آقای خاتمی مشكل فكری و مبنایی است اینها اعتقاد به اسلام ندارند اینها در مقابل لیبرالیسم شیفتگی دارند. اینها سعی می كنند یك لباس لیبرالیستی تن اسلام بكنند یا رنگ اسلامی به لباس لیبرالیستها بزنند، خیلی‌ از شخصیتهای بزرگ و علما اعتراض می‌كردند كه نه اینطور نیست و شما بدبین هستید، ولی در این جریان خیلی‌ها متوجه شدند، خیلی ها فهمیدند بحث اساسی ما دو تفكر و دو مبنای فكری است كه با یكدیگر در نزاع و ستیز واقع شده اند.

رئیس مركز اسناد انقلاب اسلامی گفت: به نظر من واقعاً بعد از جریان فتنه یك انقلاب فرهنگی ایجاد شد. قبل از جریان فتنه شما اگر اینترنت را جستجو می‌كردید در باره افرادی كه مبنای انحرافات بودند می‌دیدید نوددرصد مقالات به نفع آنها بود ولی حالا به ضرر آنها شده است.

گفتنی است این نماینده حامی دولت، در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری، خواستار تصویب طرحی در مجلس شورای اسلامی، برای اعدام زودهنگام معترضین و بازداشت شدگان به نتایج انتخابات شده بود، که بعد از عدم موافقت اکثریت نمایندگان با این طرح، وی اقدام به استعفا از مجلس کرد، که با دستور رهبر جمهوری اسلامی استعفای خود را پس گرفت.

0 comments:

ارسال یک نظر